יום שני, 19 בדצמבר 2016

ניקיון המשרד לאחר שיפוץ

"לפני כחודש היינו צריכים להתחיל את העסק שלנו במשרדים החדשים ברמת גן. ובכן, אני קורא לזה המשרדים החדשים וכך קראנו לזה גם אז, אך כשהגענו לשם ביום הראשון לעבודה הבנו ששום דבר שם לא חדש והמשרדים נראים במצב לא מלבב ולמרות שלא היה שום נזק ושבמבט ראשוני לא הבחנו בשום דבר חריג, שמנו לב שהמשרדים לא משדרים אווירה טובה ונעימה ולא עושה רושם של סטארט-אפ ישראלי חדש. החלטנו לערוך שיפוץ רציני במשרדים כדי לתת למקום מראה צעיר ומרענן ויותר מכל - שהמקום עצמו יתן לנו מוטיבציה ופרודוקטיביות בעבודה.

השיפוצים ארכו כ-3 שבועות בהם נאלצנו לדחות את כל התכנונים שלנו אבל ידענו שההמתנה משתלמת כי בסוף מגיעים למשרד יפה ומדהים כמו שציפינו. אך מה? גם הפעם ציפתה לנו אכזבה. המשפצים אמנם עשו את העבודה שלהם כמו שצריך, אך מסתבר שניקיון המשרד הוא לא חלק מהעסקה והם השאירו לנו משרד מלוכלך עם הרבה לכלוך, אבק וחומרי גלם מפוזרים.

שוב, לא התייאשנו, הרמנו טלפון והתקשרנו לחברת ניקיון משרדים שהמליצו לנו עליה השכנים. חברת הניקיון שלחה עובדים רציניים כבר ביום למחרת לעבודה חד פעמית של ניקיון לאחר שיפוץ. תוך יום אחד יכולנו לראות את ההבדל המשמעותי. המשרד היה נקי ונפלא והיה לו ריח נהדר. סוף סוף הבנו שאנחנו יכולים לעבוד במשרד ולהתחיל את כל התכניות שלנו. מה גם שלמדנו לקח חשוב - בפעם הבאה שנגיע למצב דומה, נדע מראש להיערך."

~ נשלח על ידי אנונימי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה