יום שני, 14 בנובמבר 2016

סיפור אישי - חברת ניקיון ברמת גן

במשך שנים הייתי דורש מהעובדים בעסק שלי לנקות אחריהם את המשרדים בסוף כל יום. הייתי דורש מהם משימות פשוטות מאוד כמו לנקות אחריהם את השולחן ולרוקן את הפחים ולפעמים היינו עושים ימים מרוכזים בהם היינו עושים סדר קצת יותר יסודי, במיוחד לפני חגים או בדגש על פסח, אבל האמת היא שהרעיון הזה התברר כלא טוב בכלל. למרות שהיינו מנקים את המשרדים - אף פעם המשרד לא היה באמת נקי לגמרי ותמיד היה אפשר להבחין בכך שהאווירה הכללית קצת מדוכדכת. לשם כך החלטתי לפנות לחברת ניקיון המספקת שירותי ניקיון משרדים ולנסות להבין איך אפשר אחרת.

חברת הניקיון הראשונה שפניתי אליה הציעה לי מחיר קצת מוגזם וזה לא היה נראה לי, אבל למזלי יש הרבה חברות ניקיון באזור המרכז ולכן החלטתי לפנות לכמה חברות נוספות. שאלתי עצות מעסקים שכנים עם אלו חברות ניקיון הם עובדים וקיבלתי כמה המלצות לחברות ניקיון. חברת ניקיון ברמת גן שעשתה עליי רושם טוב הייתה החברה שאיתה עשיתי בסוף את העסקים. היא הייתה חברה וותיקה ומנוסה ובעלת כל האישורים הנדרשים וגם שאר הפרטים שקיבלתי מהם עשו רושם טוב כולל החומרים הטובים והוותק של העובדים. זה עשה רושם של חברה שהחזיקה מעמד הרבה זמן ובצדק, זה אומר מבחינתי שהחברה יודעת לתכנן את העבודה והלקוחות שלה מרוצים ולכן היא למרות הוותק מצליחה להצליח.

מאז שהעסקים עם חברת הניקיון החלו אני מרגיש שהמשרד יותר מואר, יותר נקי ומצב הרוח של העובדים אפילו השתפר. זה מרגיש סוף סוף כמו עסק אמיתי שהכל מתוקתק בו וכל דבר במקום הנכון. אני גם מרגיש יותר בנוח להזמין לקוחות לפגישות כי אני יודע שהעסק הנקי יעשה רושם טוב יותר מאשר מקודם. אני עברתי את השינוי בעסק שלי והזמנתי חברת ניקיון, מה איתכם?

- נשלח על ידי עמוס ג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה