יום רביעי, 4 בנובמבר 2015

איך לבחור חברת ניקיון

במדריך זה נכתוב לכם איך לבחור חברת ניקיון ב-5 שלבים פשוטים וקלים. חשוב לבחור את חברת הניקיון בקפידה כדי שתצאו מרוצים לטווח הארוך.

שלב ראשון – פנו לכמה חברות קרובות לאזורכם ובקשו הצעות מחיר תוך כדי שהחברות מבינות בכמה עובדים מדובר, באילו שעות, ימים וכו' ובקשו כמובן את רשימת השירותים שהם מספקים. רובם יספקו ניקיון עם מטלית, שטיפה, שאיבת אבק, וניקיון של חדרי השירותים והמטבחונים. חלקם יציעו לכם גם ניקוי שטיחים כמה פעמים בשנה או שירותים מיוחדים נוספים ולכן חשוב לוודא אם זה כלול במחיר או לא.

שלב שני – בקשו לראות רישיון ואפילו טפסי ביטוח כדי לוודא שלא יקרו בעיות עתידיות עם העובדים או נזק שייגרם לציוד.

שלב שלישי – עברו על החוזה כדי לוודא שאתם לא מפספסים איזה משהו שתתחרטו עליו, גם אם החברות רוצות שתחתמו מהר, אל תתפתו לעשות זאת. עדיף לא להיכנע לחוזים לטווחים ארוכים מדי כך שתוכלו להשאיר פתח במידה והחברה תפתיע אתכם לרעה.

שלב רביעי – התחשבו בוותק של החברה, בניסיון של העובדים ובתנאים שהם מקבלים. חברה וותיקה בדרך כלל עובדת באופן מסודר יותר וכנראה שיש סיבה או שתיים למה היא מחזיקה מעמד שנים רבות. התנאים של העובדים חשובים מכיוון שעובדים שמרוצים ממקום העבודה שלהם עובדים באהבה וזה משתקף באיכות העבודה.

שלב חמישי – לאחר שכבר יש לכם כמה שמות בולטים, הריצו עליהם חיפוש באינטרנט כדי לקבל פידבקים, בקשו המלצות גם מהחברה עצמה כדי לראות מי הם הלקוחות שלהם ואם אתם מעוניינים אתם אפילו יכולים להתקשר לחברות האלו כדי לקבל חוות דעת על השירותים שלהם.

טיפ – אם חשוב לכם שהחברה שלכם תהיה 'ירוקה', מומלץ לעבוד עם חברות שמשתמשות בציוד ידידותי לסביבה, זה מועיל לסביבה ובדרך כלל גם לציוד המשרדי שלכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה